SweetyMe

Alla inlägg under augusti 2011

Av Mathildah - 31 augusti 2011 16:34

Hejj bloggen:D


Just nu är jag med Sabiiiiiiina :D



Men nu ska vi ut och tyyp.... Skämma ut oss :D

Hejdå Bloggen :)  

Av Mathildah - 19 augusti 2011 11:29

Hej Bloggen:)

Tjenare bloggen:D

Nu sitter jag på mammas kontor och glor lite O.o

Rubriken: Japp jag ska snart lägga in en ny header om det går ;)

Jag ska iaf försöka:D

Igår var jag med Klara :D

Men nu ska jag inte skriva så mkt mer:)

  Hejdå:D'

 

Ingen bild i detta inlägg;(

Av Mathildah - 11 augusti 2011 15:04

Hellu bloggen!

Hejsan, igår var det jäättekuligt.

Vi såg på BARNHEMMET och child's play 1

Och imorse såg vi på child's play 2 och paronormal:S

Scaryy alltså:S

Och vet ni?!?!?!?! Paronormal är faktiskt på riktigt:S

Det var riktigt läskigt men välldigt kuul:)

Mmm, lite senare ska Sabrina och Klara på match:)

Jag tror jag ska kolla men jag vet inte;D

Ikväll ska bara jag o Sabrina sova över=)

Vi kanske ska baka pajjjj :D Mumsigt :D

Då ska vi se child's play 3,4´och 5:S



PussHeii  

P.s Jag skriver mer ikväll ;D

Av Mathildah - 11 augusti 2011 00:30

Hej alla bloggläsare:)


Just nu är jag hos Sabrina Andersson

( www.ssabrina.blogg.se )

Jag Sabrina och Klara ska sova över :)

Vi har nyss vattnat gräset xD

Vi har nyss kollat på childsplay 1 :S    Och nu kollar vi på barnhemmet :)

Vi får väl se om den e bra =)

Idag har jag o Sabrina vart i stan :) HAhahahahah vi köpte cigarrer och peppar godisar:)

Sen gick vi till McDonald's och åt hamburgare :P


Yääääyyy va roligt vi har haft


idag:D




Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards