SweetyMe

Alla inlägg under juli 2011

Av Mathildah - 29 juli 2011 14:13

                                                  
   Jag ljög;(

Mm, för alla er som läste, läser eller följer min blogg så skrev jag i ett annat inl'ägg att jag lovade mig själv att vara inne på min blogg varje dag men jag ljööööööööög

:(

Jaja släpp det nu:S:S:S:S:S:S:S

Idag ska jag kanske.... Ut och åka båt, vet inte om vi tar motorbåten eller segelbåten:D

Mmmm, jag har förresten försök skicka in 2 bilder till tidningen som jag hoppas kommer med:D

Blir överlycklig då!

Igår var jag ute och åkte Sidovagn:D

Jag o Pappa. Vi åkte till Stan och åt på McDonalds

Och sen åkte vi till Kronoparken och gick upp i vattentornet :D

Efter det åkte vi till Alsters Herrgård och fikade med lite glass Mmmmmm :D

Det var riktigt roligt:D

Och förresten, jag har fått en ny kamera:DDDDDD

Nästan som en systemkamera fast lite mindre=)

Lägger några bilder lite senare: D

Har också tänkt att göra om min blogg till en bildblogg=)

Vad sägggghhhs om det då o.Ô Haha nejmen jag vet inte riktigt:D

Mmmm, snart ska man väl tömma kameran för att imorgon ska jag Till Ransäter och kolla på hundutställning med en kompis och hennes mamma och hennes Hund Sigge, som är en Leonberger:D

Stor hund alltså :D

Mm men ´nu kommer jag inte på något mer att skriva så:(



PusHej;)

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards