SweetyMe

Alla inlägg under mars 2011

Av Mathildah - 17 mars 2011 19:28

Ne men tjenare bloggen:-)

Nu är jag med min Kompis Anna Och vi ska liksom sova över:-=

Hihi fast det är skola imorgon:-)

Vi hade Keramik i skolan idag:-)

Det var kul men jag har inte bra självförtroende så såklart blev min dåligast:O

Tycker ju jag då:-|

Nu blir det lite film och  lite kvällsmat:-=)

HÖrs imorgon lilla bloggen:;-)Och såklart alla bloggtittare:-]

P.S Såklart medföljer en liten bild om du kollar på detta inlägg:-)

Puss// Mathildah:-)

Av Mathildah - 13 mars 2011 09:33

IGÅR

Satt jag och åt tacos till melodifestivalen :-)

Jag tycker inte att rätt låt vann:-(

Men han MÅSTE klara eurovision i alla fall :-)Inte stor chans tyvärr:-(

Jaa lite sådär var det igår:-)

IDAG

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA. Jag vaknade nyss och fick veta att det blir varma baguetter :-) YES! Men i alla fall...Idag ska jag nog åka till museét? Jag vet inte riktigt:-)

Mmm skriver lite mer ikväll...

Tack och Hej Leverpastej:-)


Av Mathildah - 11 mars 2011 15:31

Hej Bloggen:-)

Nu är klockan och jag är med en kompis (Linnea)

JAja i alla fall i skolan idag så har vi åkt pulka värsta tråkigt, eller nej det enda tråkiga var att jag blev blöt:-(

Och förresten vi slutade klockan tio i två istället för två :-)Skojigt

Och Linnea ska sova hos mig så det blir väl ett inlägg till ikväll:-)

Ha det bra Kraaaaaaaaaaaaam


Av Mathildah - 10 mars 2011 16:20

Hej bloggen ;-)

Nu är klockan 16.20 och jag är med en kompis. Igen.

Jaja, ialla fall....

idag har jag varit i skolan och stört mig på alla STÖRDA killar som inte kan hålla käften :-)

Vi hade typ inget roligt i skolan idag:-( Förutom gympan och Elevens val:-)

Och.. Jag fick ut penn-spettsen ur tummen :-)

Jag skriver lite mer ikväll.

Hejdå :-)

Förresten så blir det ingen bild idag, men kanske ikväll vi får se :-)  



Av Mathildah - 9 mars 2011 20:13

Heej igen;-)

Nu blir det halv åtta hos mig och sen typ vet inte?... Eller så ska jag gå och lägga mig tidigt idag :-)

Jaja i alla fall, jag ska gå ut från datorn nu tror jag :-)

Hörs imorgon lilla bloggen :-) <33

Av Mathildah - 9 mars 2011 17:11

 

<---Vänster=Jag                                               
         -----> Höger=Kompisen

Av Mathildah - 9 mars 2011 16:28

                                                  

    Idag:-)

Klockan är 17:10

E Med En Kompis <33

Idag i skolan så hade vi bara tråkigt:-/

+Att jag fick en kompis pennspets i tummen:-(

Men nu sitter jag bara vid datan och slöar med en Kompis <3

Av Mathildah - 8 mars 2011 15:23

Hej bloggen:)

Ska åka bort nu så jag har lite brottom

Skriver mer sen

Hare bra:)

Kram // Mathildah

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards